Privacy Statement
Conform de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) heeft Flexian Organisatieadvies de informatieplicht om aan te geven welke persoonsgegevens via deze website worden verzameld. In dit privacy statement staat alles over de persoonsgegevens die worden verwerkt via deze website.
Dit statement wordt regelmatig naar organisatorische of politiek-juridische ontwikkelingen aangepast. Raadpleeg deze daarom met enige regelmaat wanneer u onze website bezoekt.
Cookies
Flexian Organisatieadvies registreert gegevens over het gebruik van deze website. Het gaat daarbij onder andere om bezoekersaantallen, bezochte pagina's en eigenschappen van de gebruikte webbrowsers. Met deze gegevens kan Flexian Organisatieadvies de website verbeteren en aanpassen op de wensen van de gebruiker. Daarbij worden cookies gebruikt. Op deze website worden cookies op je computer of telefoon geplaatst voor het geanonimiseerde gebruik van Google Analytics.
De persoonsgegevens zijn voor intern gebruik en worden niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden.
Formulieren op Flexian Organisatieadvies
Op verschillende onderdelen van deze website staan formulieren waar wordt gevraagd om persoonsgegevens. Deze persoonsgegevens worden alleen gemaild naar de specifieke afdeling die de gegevens moet verwerken en niet op geslagen. De gegevens van formulieren worden alleen per e-mail verzonden naar de afdeling waarvoor de gegevens relevant zijn.
Statistieken
Voor het verzamelen van statistieken maken we gebruik van de geanonimiseerde variant van Google Analytics. Deze statistieken bevatten geen persoons- of demografische gegevens.Â
U heeft het recht:
- op inzage van de gegevens die wij van je hebben en je kunt deze in veel* gevallen laten corrigeren of verwijderen.
- je toestemming voor bepaalde verwerkingen weer in te trekken (zoals het sturen van een nieuwsbrief)
- via onze contactformulier een klacht in te dienen
Â
* wij zijn genoodzaakt bepaalde gegevens van jou te bewaren. Bijvoorbeeld contactgegevens van onze actieve klanten voor bijvoorbeeld urgente servicemeldingen (spoedonderhoud of kwetsbaarheden bijvoorbeeld). Vanuit het oogpunt van veiligheid zijn wij ook genoodzaakt om back-ups te maken. Wij controleren deze op juistheid. Het is daarom niet mogelijk om je gegevens achteraf uit back-ups te laten verwijderen omdat deze dan niet meer juist zijn.